Star Lodge Hotels blijft voorlopig geopend voor gasten

Laatst bijgewerkt op 17 maart 16:00 uur

Beste gast,

Allereerst wensen wij iedereen en in het bijzonder alle medewerkers in de zorg, heel veel sterkte in deze uitdagende en onzekere tijd. Hierbij informeren wij u hoe wij bij Star Lodge Hotels omgaan met COVID-19. Conform de maatregelen die het kabinet heeft aangekondigd, volgen wij de richtlijnen van het RIVM om besmetting of overdracht van COVID-19 te voorkomen. Star Lodge Hotels blijft voorlopig geopend voor gasten.

Omwille van de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers hebben wij contactbeperkende maatregelen ingevoerd. Zo serveren wij uw ontbijt als roomservice-ontbijt en bezorgen dat voor de kamer. Houdt een veilige afstand van zo'n 1,5 meter tot eenieder in uw buurt. Wij zullen die afstand ook in acht nemen.

Wij wassen met grote regelmaat onze handen. Wij raken ons hoofd niet aan. Wij hoesten in onze elleboog. Alleen samen kunnen wij dit aan. Omtrent de verdere ontwikkelingen van COVID-19, zullen wij de richtlijnen van het RIVM nauwlettend volgen en u informeren.

Heeft u vragen, belt u ons gerust: 030 8000401. De receptie is ongewijzigd geopend. Wij zien ernaar uit u te begroeten. Voor nu, houdt u veilig en gezond.

Team Star Lodge Hotels

Parttime medewerker Front Office Star Lodge Hotels

Functieprofiel

De parttime medewerker front office is onderdeel van het gezicht van Star Lodge Hotels; het visitekaartje van het hotel! Om deze reden zijn dienstbaarheid, service- en gastgerichtheid dé magische woorden voor deze functie om de gasten van Star Logde Hotels zich welkom te laten voelen.

Functie-eisen

  • Het meest belangrijke : je bent gastgericht
  • Je bent representatief
  • Je bent flexibel inzetbaar
  • Je bent vaardig met computerprogramma's (kennis van MEWS is een pre)
  • Je hebt kennis van de Nederlandse en Engelse taal (Frans en/of Duits is een pre)
  • Je krijgt dingen voor elkaar
  • Je bent in staat snel te kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • Je bent servicegericht
  • Je bent nederig. Er zijn geen ego's, geen drama
  • Je bent nauwkeurig
  • Je bent communicatief en organisatorisch sterk
  • Je bent in bezit van een SVH (Verklaring Sociale Hygiëne)
  • Je bent in bezit van een BHV-diploma (Bedrijfshulpverlening)
  • Het is een bijzondere gelegenheid om met een supertof team te werken en aan de groei van de groep van hotels mee te werken

Hoofdtaken & verantwoordelijkheden

De hoofdtaken en verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit, maar zijn niet beperkt tot:

  • Ontvangen en inchecken van gasten met daarbij alle voorkomende werkzaamheden
  • Aanmaken en overhandigen van sleutels/sleutelkaarten
  • Geven van algemene en toeristische informatie aan gasten (reactief)
  • Toezicht houden op dranken uitgifte automatische bar
  • Opruimen van publieksruimten
  • Reinigen en aanvullen automatische bar/glazen
  • Naleven van voorschriften, onder andere op het gebied van veiligheid, Arbo, HACCP

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een functie voor gemiddeld 2 diensten, totaal 16 uur per week.

Salariëring conform de Horeca CAO (schaal 3).
Wettelijke vakantiedagen/toeslagen worden direct verrekend in het salaris.